Benim Müziğim


 Küçük yaşımdan bugüne,kendimi her daim müziğin içerisinde buldum.Bütün duygularımda bana eşlik edip hiç bırakmadı.Gitar ile başladığım bu müzik dolu serüvene,bas gitar ile devam ettim.Daha sonra davul sevdasına tutuldum,öğrendim ve böylelikle ben de bir davulcu oldum.Önceleri sadece dinlemeyi bilirdim aradan zaman geçtikçe dinlemeyi öğrendim.Yapmak istedim,inandım ve yapıyorum.Öğrenmek için ilk olarak internetten faydalandım.Sonraları daha iyi olabilmek için arkadaş edindim.Edindiğim arkadaşlarımla sahnelere çıkmaya başladım.Bugün ev hapsi mağduru olduğumuz için de koltuğa oturmak istedim.Koltuğumun adı Stüdyo Evdekisahne oldu.Bu koltuk müziğin elektronik dünyasını keşfetmemi sağladı.
Olay,ne istediğini bilmekteydi.Program dili öğrenmek,yeni,yabancı bir dil öğrenmek gibidir.Üzerinde çok zaman harcanması gerekir.Online eğitimler,internette eğitici videolar ve programı kurcalama ile öğrenilebilir.
Ben daha çok kurcalayarak öğrendim diyebilirim.Şimdi ise bazı rap sanatçısı arkadaşlarımızın,Beatmaker'ı olmayı başardım ve yerel sanatçıların eserlerinin mix,edit,mastering'ini yapıyorum.
Son olarak,
Geçen aylarda çıkardığım 'SAD' albümünü dinlemenizi tavsiye ederim.
Albüm linki veya Buradan bakabilirsiniz.

Müziği dinlemek,yapmaktan daha zordur.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Caz'ı

Yaz Aşkı