Yaz Aşkı

      
                                    

Kışın hiç arayıp sorulmayan yaz yaklaşınca bir mesajla herşeyin tekrar başa saracağı bu ilişki,en samimi duygulardan vardır.Aşkın en eğlenceli halidir.Yaz aşkları ikiye ayrılır.Birincisi başa saran ikincisi ise yeni baştan başlayan.Başa saran yaz aşkları uzun sürelere yayılan,her yaz dönemli ilişkilerdir.Yeni baştan başlamak ise her yaz farklı yerlerde farklı aşklar demektir.
Yaz aşkları için ayrılık kaçınılmazdır ancak en önemlisi anın değerini bilmektir.Son güne kadar yaşanan herşey kutsal niteliktedir.Sabahlara kadar sahilde birlikte vakit geçirmektir.
Bu kadar kısa sürede birbirine alışan bu çift ayrılık anı geldiğinde dayak demiş gibi olur.Acaba sürenin kısa olmasından dolayı mı güzel yoksa herşey güzel olduğu için mi zaman kısa gibi geliyor bunu çözemedim. 
       


Hayatımın en güzel zamanlarını kesinlikle yaz mevsimi geldiğinde yaşıyorum.Hormonlarım coşuyor adeta.Nedensiz mutluluklarım,bitmeyen enerjim,duygularım ve doğanın bize sunduğu görsel şölen.
Daha ne mi istiyorum.Yaz aşkı hiç fena olmazdı.
2017'de Akdeniz'i gezmeye başladım ve Adrasan Koyu'nu keşfettim.Şimdi bile her yaz oraya gidiyorum büyüsüne kapılmış gibiyim.Ve benim için orayı büyülü kılan birkaç şey var.Benim gözlerimle,denizi muhteşem,gecesi romantik,yıldızları çıplak ve tanıştığım insanlar bu doğal güzellikler ile ahenk içerisinde.Hayatımın büyük değişimini yaşadığım yer orasıydı.

Kısa Bir Yaz Aşkı Anısı;

      Sahilde tek tabanca takıldığım sayısız gecelerin birinde,müzik dinlerken bir gece önce yine aynı yerde gördüğüm kadının ellerinde iki şişe bira ile bana doğru yaklaştığını gördüm.'Hiç fena olmaz içeriz' dedim ve bana 'ikisi de benim 'dedi.Ardından hemen geliyorum diyerek yerimden kalkıp,sahilin karşısında çalıştığım bardan bir çanta dolusu bira getirdim ve 'bak bize ne getirdim' dedim.Kadın bana şaka yaptığını ancak ona bunu açıklayacak süreyi tanımadan hemen harekete geçtiğimi söyledi.Yani en azından birkaç dakika daha otursaydım o biralardan birini alacaktım.İyi ki beklememişim.O gece saatlerce gün doğumuna kadar inanılmaz keyifli muhabbetler yaptık.Derken,bir sonraki gece tekrar geleceğini umarak aynı şezlongda uzanmış bira içiyordum ki yine elinde iki bira ile yanıma geldiğini gördüm ve 'sanırım bu sefer o biralardan biri benim' dedim.İlginçtir ki bana 'hayır,benim' dedi.Ben de gidip bir çanta dolusu bira ile tekrar geri döndüğümde orada kimse yoktu.Belki gelir diye,bekledim.Kimse gelmeyince biraları açıp içmeye başladım.İnancımı kaybettikten kısa bir süre sonra ellerinde biralar ile tekrar yanıma geldi ve 'bu sefer ikisi de senin ' dedi .Bir anlık heyecanın cesaretine kapılarak yanıma gelip kaçabileceğini mi sanmıştı acaba ? 
Bana kendini buna hazır hissetmediğini düşündüğü için gittiğini ve o tatlı arkadaşından aldığı gaz ile tekrar döndüğünü anlattı.Artık geri dönüş yoktu.
Böylelikle her gece ileri adımlar ilerleyerek daha da samimi bir ilişkimiz olmaya başladı .En güzel yanı ise her gece elinde iki bira ile oraya gelmesiydi.Son ayrılık günü geldiğinde çok ilginç bir manzarayla karşılaştım.O benden önce gitmiş şezlongda beni bekliyordu ve bu bir ilkti.Bara dönüp iki bira alıp yanına gittim.Bana o gece ondan kurtulamayacağımı söyledi ve kışın da bu ilişkiyi yürütmeye çalışmanın ne kadar büyük bir hata olduğunu ikimiz de gördük.

Bence,yaz aşkları yazda kalmalı.

                                   SON

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim Müziğim

Türk Caz'ı